فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره فالوور فیک اینستاگرام نمی دانستی

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 1269
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1343
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 127
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 134
    آي پي امروز آي پي امروز : 423
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 448
    بازدید هفته بازدید هفته : 5832
    بازدید ماه بازدید ماه : 5699
    بازدید سال بازدید سال : 56929
    بازدید کلی بازدید کلی : 275095

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.196.217
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره فالوور فیک اینستاگرام نمی دانستی

 

دبی عکس با کیفیت دبی و وکتورهای دبی پارس استاک - شاتر استوک پارسی ● امنیت: برای خرید فالوور باید به امنیت سایت توجه داشته باشید. یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید فالوور بدون ریزش بودن آن است. این نکات باعث میشود تا شما خریدی مفید و پربازده را داشته باشید. با وجود آن که فالوور فیک اینستاگرام نمی تواند با صفحه شما تعامل داشته باشد و به صورت مستقیم برای شما مفید باشد، اما مزایای زیادی خواهد داشت. تفاوت اصلی در متد ساخت اکانت فیک فالوور است چرا که برخی با پیروی از الگوریتم اینستاگرام ساخته میشوند اما برخی بی کیفیت هستند و بدون در نظر گرفتن الگوریتم اینستاگرام ساخته میشوند و این باعث به خطر افتادن پیج شما میشود . یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام ،خرید فالوور میباشد چرا که شما را نسبت به رقبای خود متمایز می کند و به مرور زمان، باعث افزایش درآمد تان نیز میشود و طبق آمار ارائه شده، در حال حاضر اینستاگرام یک منبع تبلیغاتی عالی می باشد که با خرید فالوور و داشتن تعداد فالوور بالا، می توانید برای دیگر برند ها و صفحات، با هزینه مناسب تبلیغ انجام دهید و درآمد عالی به دست آورید. در واقع شبکههای اجتماعی به معرفی و ارائه بهتر کسب و کار شما کمک میکنند. بنابراین در ابتدای کار ممکن است خرید فالوور فیک کمک زیادی به جذب فالوور واقعی برای صفحه اینستاگرام شما کند.

تمامی سفارشاتی که شما عزیزان در وب سایت خرید فالوور واقعی اینستاگرام ثبت می نمایید، کاملا با دقت توسط تیم ما بررسی می شوند و فالوورهای واقعی و اکتیو که در اینستاگرام حساب کاربری فعال دارند را برای پیج شما ثبت می کنند و همچنین از دیگر مزایای تیم ما سرعت و دقت بسیار بالا می باشد که در کمترین زمان ممکن سفارشات مد نظرتان را بر روی اکانت اینستاگرامتان اعمال می نمایند.ریزش فالوور ها معیاری است که میزان واقعی بودن آن ها را می سنجند ، شما با بررسی مقدار ریزش فالوور های خود به سخن ما اعتماد خواهید کرد.بالا بودن فالوور و لایک پستها تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما دارد؛بنابراین با این اقدام، می توانید مسیر موفقیت خود را در اینستاگرام آسان سازید. خرید فالوور اینستاگرام روشی مناسب و آسان به نظر میرسد زیرا در قبال وجهی که پرداخت میکنید همان تعداد فالور دریافت خواهید کرد. این راه آسان ترین و کوتاه ترین راه برای انتقال فالوور می باشد .در ازای پولی که پرداخت می کنید به پیج اینستاگرامی شما فالوور انتقال داده می شود. امیر مقاره یکی از دو ستاره ای است که مکمل همند و ماکان بند را می سازند. یکی از قابلیت های بسیار عالی اینستاگرام برای صفحات تجاری، این است که در بخش استوری می توانند لینک سایت یا صفحه ای از سایت دیگر را درج کنند! روش دیگر استفاده از صفحه پروفایل کاربر می باشد که شامل مراحل زیر می­باشد. بنابراین اگر یک صفحه اینستاگرامی دارید که می خواهید اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید، می توانید همین الان از خدمات سون فالوور استفاده کنید. بنابراین در استفاده از آنها درنگ نکنید و برای هر کدام از پستهایی که قرار میدهید از هشتگهای مناسب استفاده نمایید.

لازم به ذکر است این گزینه برای حالت «Lifetime» فعال است و اگر به صورت روزانه بودجه خود را تخصیص میدهید نمیتوانید این تنظیمات را انجام دهید. باید در ابتدا چند هزار فالوور بسته به نوع پیج و بودجه تان فالوور فیک به پیج اضافه کنید . شبیه این است که وارد فروشگاهی شوید که خالی هست قطعا سریعا آن فروشگاه رو ترک میکنید .پس قبل از هر کاری فالوور فیک و بازدید متناسب با اون رو به پیج خودتون اضافه کنید . به خصوص صفحاتی که فروشگاه اینترنتی هستند و محصول یا خدماتی برای ارائه دارند، این قابلیت کمک زیادی به آن ها می کند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط سون فالوور بسیار بالا است و احتمال ریزش فالوورها هم بسیار کم است! لازم به ذکر است که همواره باید در هنگام خرید و انتخاب فروشنده دقت کنید تا علاوه بر حفظ امنیت پیج، خرید شما نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. از آنجایی که فالوور ها فیک هستند پس هیچ لایک و کامنتی صورت نمیگیرد و بازدیدی ندارد. البته افراد تازه کار باید در کنار پکیج خرید فالوور فیک اینستاگرام، از پکیج های لایک و ویو نیز استفاده کنند. با همه این اوصاف از خرید فالوور واقعی اینستاگرام غافل نشوید که در کنار فالوور فیک باید فالوور واقعی هم داشته باشید که جایگاه پیج شما را بهتر کند . حتی می توان گفت که در خرید و فروش های مجازی میزان مشکلاتی که پیش می آیند زیاد تر است.

2. به صورت دستی ، از سایت ها فالوور خرید کنید و به مشتریان خود بفروشید. همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم بسیاری از افراد برای توسعه کسب و کار و افزایش مشتریان خود به فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب می پردازند. وقتی کار تمام شد Share را بزنید. اطلاعات بیشتر را در مطلب چطور اکانت تجاری بسازیم بخوانید. برای اینکه از این ظرفیت بهخوبی استفاده کنید، حتماً مقالۀ « اکسپلور اینستاگرام چیست» را بخوانید و با راههای رفتن پست به اکسپلور آشنا شوید. در این مطلب با آموزش مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور اینستاگرام ، ایده برای جایزه دادن و تیزر تبلیغاتی مسابقه و نحوه قرعه کشی ،همچنین اصول طراحی مسابقه و آنالیز فالوورها و کامنت های پست مسابقه آشنا خواهید شد. برای اینکه بیشتر با نحوهٔ تجزیهوتحلیل اینستاگرام آشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله «الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار میکند؟ همچنین از به کار بردن استیکرهای تعاملی مثل استیکر نظرسنجی یا Poll، استیکر سوالات، استیکر شمارش معکوس، اسلایدرهای اموجی و… مثل بسیاری از افرادی که هزینه زیادی را صرف می کنند، در نهایت هم از این که نتیجه نگرفتهاند، شاکی هستند. برای اینکار روی آیکن منو در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود بزنید، سپس به Settings، سپس Privacy و در نهایت Story بروید. سپس به بخش اینستاگرام وب سایت منتخب خود بروید، یک گزینه انتخاب کنید (به عنوان مثال ، 1000 دنبال کننده) و جزئیات پرداخت و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت، بسته فالووری مد نظر خود را انتخاب کنید، بعد از آن به صفحه پرداخت منتقل می شوید، بلافاصله بعد از پرداخت هزینه بسته ی خریداری شده به شما تحویل داده می شود. از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! انتظار سین ، کامنت ، تعامل از این فالوور ها نباید داشته باشید چون صرفا برای افزایش تعداد فالوور ها ایجاد شده اند .

از پاراگراف بالا میتوان به مفهوم و معنی واقعی فالوور فیک رسید .فالوور فیک به فالووری گفته می شود که هیچ تعامل با پیج شما نداشته باشد.منظور از تعامل همان فعالیت یا زمانی است که کاربر در پیج شما سپری می کند . پس از شما می خواهم که این ریسک را نکنید و فقط از سایت های معتبر پیج اینستاگرام خود را خریداری کنید. بعد از آن چون به تعداد مناسبی از فالوور واقعی اینستاگرام رسیده اید، باید کاری کنید که خود فالوور ها موجب افزایش تعداد فالوور های شما شوند. گاهی اوقات هم برای یک صفحه تعداد فالوور مهم است که در این صورت هر چقدر هم فالوور فیک خریداری کنید، باز هم مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. سفارش فقط برای پیجهای اخلاقی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد، در صورت نیاز احراز هویت برای سفارشات صورت خواهد گرفت. با ابزارهای رایگان تشخیص فالوور فیک دیگر هیچ نگرانی درباره افراد با هویت جعلی در اینستاگرام نخواهید داشت. اگر شما در برنامه ی اینستاگرام دارای پیج تجاری(professional account) باشید، در قسمت “insights” بخش “insights overview” برای شما وجود خواهد داشت. حال باید فالووری بخریم که از طرف اینستاگرام قابل شناسایی نباشد چون اگر از طرف اینستاگرام قابل شناسایی باشد ممکن صفحه خود را از دست بدهید و قابل بازگردانی نباشد . برای افرادی که در ایران یک پیج تجاری را راه اندازی میکنند داشتن فالوور ایرانی برایشان بسیار حائز اهمیت است، حتی تا جایی که آنها اقدام به خرید فالوور ایرانی ارزان میکنند. پروفایل شما اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به آن نگاه خواهند کرد. هنگامی که شما میخواهید با بلاگرها همکاری کنید باید از یک تعداد حداقلی فالوور برخوردار باشید.

در این مقاله سعی کردم همه آنچه را که باید در مورد افزایش منشن اینستاگرام بدانید، به شما گفتم. البته فراموش نکنید که بالا بودن تعداد فالوورها در موفقیت شما تاثیرگذار است. چرا که اولین چیزی که کاربران بعد از ورود به پیجتان به آن توجه می کنند، تعداد دنبال کنندگان پیج شماست و در صورت کم بودن این تعداد از بازدید و دنبال کردن پیج شما منصرف می شوند. چرا مردم به دنبال فالوورهای فیک اینستاگرام هستند؟ به طور خلاصه خرید فالوور یکی از قدمهای رسیدن به موفقیت کسبوکار یا پیج شخصیتان در اینستاگرام است، بگذارید با ذکر یک مثال تاثیر داشتن فالوور بالا را برایتان شرح دهم، خودتان را تصور کنید که یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام را میبینید که محصولاتی را برای فروش گذاشته است، اما تعداد فالوورهای آن کمتر از ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ عدد است، به صورت ناخوداگاه اعتماد شما نسبت به آن پیج صلب میشود و اگر آن پیج بیش از ۱۰ هزار عدد فالوور داشت، اعتماد شما نسبت به آن پیج بیشتر میشد و علاقهی بیشتری نسبت به خرید از آن فروشگاه پیدا میکردید. برای مثال :(( از پست و استور های شما بازدید نکند و کامنت زیر پست های شما نگذارد و یا هزاران نشانه های دیگر …)). برای مثال ویدئوهای طنز در یک بازه زمانی به شدت در اینستاگرام محبوب شده بودند یا دابسمش و غیره همگی از موضوعات و سوژه هایی هستند که در بازه های زمانی خاصی محبوب میشوند. درست که افزایش فالووراینستاگرام به افزایش تعامل پیج شما کمک می کند و فروش محصول یا خدمات شما را افزایش می دهد، اما باید گفت خرید فالوور غیرواقعی نه تنها به شما در رسیدن به این هدف کمکی نمی کند بلکه سبب کاهش میزان تعامل در اینستاگرام می شود. پس می توان گفت که خرید فالوور فیک به آن ها کمکی نمی کند و نرخ تبدیل این دسته از دنبال کنندگان صفر است و خریدی از جانب آن ها انجام نخواهد شد.

بسیاری از افراد بدون اطلاع از آسیب هایی جبران ناپذیری که این روش به همراه دارد، برای خرید فالوور فیک هزینه می کنند. مهم ترین کاربرد خرید فالوور فیک اینستاگرام این است که تعداد فالوورهای شما را بالا نشان می دهد و هنگامی که یک کاربر وارد صفحه اینستاگرام شما می شود، فکر می کند که شما یک صفحه کاملاً معتبر هستید و شما را دنبال می کند. هنگامی که با آمار فالوورهای آن رو به رو می شوید، در وهله اول با خود خواهید گفت که وجود این تعداد فالوور شما را از انجام خرید از این پیج مطمئن می سازد و به عبارت دیگر حس اعتماد در شما شکل گرفته و برای خرید آن محصول مصمم تر خواهید شد. بنابراین اگر یک صفحه تازه کار دارید و می خواهید با یک ترفند عالی فالوورهای زیادی جذب کنید، در ابتدای مسیر بهتر است اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام کنید تا کاربران به شما اعتماد کنند و در نهایت شما را دنبال کنند. فالوور فیک نه تنها هیچ کاربردی ندارد بلکه سبب می شود شما در دید خزنده های اینستاگرام مجرم شناخته بشید که این کار شما سبب می شود اینستاگرام برای شما مجازاتی در نظر بگیرد. برای انتقال فالوور فیک دو راه در پیشرو دارید ، یا خودتان دست به کار بشید و یا از سایت های دیگری خریداری کنید . هنگامی که پیج شما از تعداد فالوورهای خوبی برخوردار باشد، ظاهر حرفهایتری دارد و در نتیجه کسب و کار شما جلوهای بهتر خواهد داشت. یکی از مهمترین نکات در خصوص خرید فالوور فیک اینستاگرام، انتخاب فروشنده درست است، که خوشبختانه مجموعهی زر ممبر با اختیار داشتن تیم مجرب برای ارائه سرویسهای اینستاگرامی و استفاده از جدیدترین و بهینهترین سرویسها و API ها، نگرانی این مورد را به طور کامل برطرف کرده است.

در این مقاله تمرکز اصلی ما «جذب دنبال کنندگان جدید با تبلیغات در پیج های اینستاگرام» بوده و با جزئیات کامل آن را آموزش خواهیم داد. برخی تصور میکنند فالوور فیک باعث آسیب به پیج میشود این تصور تا حدودی درست است اما فالوور هایی که توسط پنل های آپ ممبر ساخته و پیج اضافه میشوند با الگوریتم های اینستاگرام منطبق هست و هیچ مشکلی برای پیج ایجاد نمی کند . سلام، من از فالوور بالا خرید کردم، اما برای ایفون کار نمیکرد، پول من رو پس ندادن که هیچ، خیلی هم رفتار زشتی داشتن! بسیاری از افراد برای معروف و یا ایجاد کسب و کار در اینستاگرام سعی دارند از فالوور فیک استفاده کنند . تمامی سفارشات به صورت اتوماتیک بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن انجام میشوند. با استفاده از این خرید میتوانید در کمترین زمان بیشتر بازدهی و رونق را در کسبوکار خود مشاهده نمایید. با داشتن تعداد بالای فالوورها، ممکن است به عنوان یک نشانه اعتبار و رونق در صنعت خود محسوب شوید. همونطور که توی تصویر بالا میبینید تمام فالوور ها پروفایل واقعی دارند واقعی بودن پروفایل فالوور ها تاثیر بسزای در اعتبار پیج دارد . به خصوص که اگر صفحه شما یک صفحه تجاری باشد، ممکن است محصول یا خدماتی برای فروش داشته باشید که در این صورت فالوور فیک برای شما درآمدی ایجاد نخواهد کرد. در واقع اگر شما یک صفحه اینستاگرامی با فالوورهای بالا داشته باشید، کابران راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند نسبت به صفحه ای که تعداد محدوی فالوور دارد. در این قسمت از مقاله ابزارهایی را معرفی می­کنیم که به شکل اپلیکیشن و پنل می­توانند فالوورهای فیک را شناسایی و حذف کنند. این موضوع به صورت این است که تعداد فالوورهای شما بعد از یک مدت نه تنها افزایش پیدا نمیکند بلکه دچار کاهش چشم گیر نیز میشود.

زیرا فالوور فیک تنها عدد فالوورهای شما را بالا میبرد و از نظر بازدید از پستها و یا گذاشتن کامنت کاری نمیکند. میتوانند عکسهای پروفایلی تصادفی از اینترنت استفاده کنند، نامها و بیوگرافیهایی را داشته باشند که احتمالاً نامتعارف به نظر میرسند و همچنین معمولاً دارای تعداد پستهای کم یا حتی بدون پست هستند. با داشتن تعداد بالایی از فالوورها، افراد میتوانند به نظر برسند که محبوبیت و قدرت بیشتری دارند و از این طریق به رشد و توسعه فرصتهای جدید دست پیدا کنند.برخی افراد و کسب و کارها به دنبال فالوورهای بیشتر هستند تا بتوانند بهتر و موثرتر در تبلیغات خود عمل کنند. در نتیجه بهتر است تعدادی فالوور فیک اینستاگرام خریداری کنید تا بتوانید از طریق بلاگرها فالوورها و مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید. از جمله کارهایی است که به تعامل با مشتریان منجر خواهد شد. فالوورهای فیک اینستاگرام به حسابهایی اشاره دارند که به طور مصنوعی و غیرواقعی ساخته شدهاند تا تعداد فالوورها را افزایش دهند. فالوور فیک همانطور که از نامش مشخص است به فالوورهای غیرواقعی گفته میشود ، اینطور باید گفت که فالوورهای فیک همانند فالوورهای واقعی دارای پیج ، عکس پروفایل و حتی پست هستند منتهی پشت این اکانتها فردی وجود ندارد و توسط ربات ها ساخته شده اند. دقیقا برای دنبال کننده ها اعلام کنید که چطور قرعه کشی کردید و جایزه برنده چیست؟ برای اینکه خودتان فالوور فیک به اکانت اینستاگرام خود انتقال دهید میتوانید از برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام استفاده کنید .برای این کار شما از پلی استور موبایل خود برنامه فالوور بگیر را نصب کرده و پیج های به غیر از پیج اصلی که میخواهید فالوور انتقال دهید را وارد می کنید .این برنامه های به ازای هر فالوی که شما میکنید یک سکه میدهد که شما باید سکه ها را به پیج اصلی انتقال داده و از برنامه در خواست فالوور فیک دهید .

خرید فالوور اینستاگرام چگونه کار میکند؟ این موضوع باعث میشود تا احتمال خرید مشتری از خدمات یا محصولات شما افزایش پیدا کند. بهاینترتیب که با انتخاب این آیکون، قدیمی ترین افراد صفحهتان را بهآسانی پیدا می کنید. همیشه برای خرید فالوور اینستاگرام یا حتی ممبر تلگرام درصدی ریسک هر چند کم برای پیج و کانال وجود دارد، اما خوشبختانه ما در مجموعهی زر ممبر این افتخار را داریم که اعلام کنیم تا الان هیچ مشکلی برای هیچ یک از سفارشاتی که توسط مجموعهی ما انجام شده است پیش نیامده است، فلذا با توجه به تجربهی مجموعهی ما و عملکردی که تا به الان داشتیم میتوانیم بگوییم که جای نگرانیای برای این موضوعات وجود ندارد و با خیال راحت میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. ما در مجموعهی زر ممبر رسالت خود را بر این گذاشتهایم تا سفارشات را با حداکثر سرعت انجام دهیم، معمولا سفارشات در همان دقایق اولیهی ثبت سفارش استارت میشوند. حسابهای جعلی در اینستاگرام گاهی اوقات توسط افراد سودجو که به دنبال پول هستند ساخته میشود و گاهی اوقات هم توسط رباتها راهاندازی میشوند. از لحاظ ظاهری فالوور فیک دارای پروفایل واقعی و متفاوت از هم هستند اما فالوور فیک اسامی شبیه هم و غیرواقعی دارند که باعث افت اعتبار پیج میشوند . چون وقتی کاربری با این فالوور ها مواجه میشود موجب افزایش اعتبار پیج شما میشود . اینستاگرام به سرعت اولین پلان خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها پشت سر گذاشت و به یک ابزار بازاریابی، فروش، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و برند های جدی تبدیل شد.

انواع رباتها و اپلیکیشن های آنفالویاب، ربات های جذب فالوور و کامنت گذار و کلاینت های غیررسمی اینستاگرام زیرمجموعه این اپلیکیشن ها قرار میگیرند و استفاده از آن ها میتواند اکانت شما را با مشکل جدی مواجه کند. دلیل آن هم این است که تعامل به میزان فعالیت کاربران با صفحه شما بستگی دارد و فالوورهای فیک هیچ عملی در صفحه انجام نمی دهند؛ به عبارت دیگر، نه پست های شما را لایک می کنند و نه از استوری شما بازدید می کنند که شما می توانید از خدمات خرید لایک اینستاگرام سون فالوور استفاده کنید، اما مزایای خاص خود را دارند که در ادامه بررسی می کنیم. این مسئله زمانی برای شما مفید است که کاربری وارد صفحه اینستاگرام شما می شود و می بیند که شما هزاران فالوور دارید. به عنوان مثال: زمانی که شما ویدئو و یا عکسی در پیج خود منتشر می کنید، اینستاگرام پست شما را به 10 درصد از فالوورهایتان نشان می دهد. زمانی که یک هشتگ توسط کاربران اینستاگرام سرچ میشود، آنها میتوانند تمام پستهایی که درآنها از این هشتگ استفاده شده است را ببینند. با تعداد بالایی از فالوورها، میتوانند پستها و محتواهایشان را به تعداد بیشتری از مخاطبان رسانده و بازخورد واکنش بیشتری دریافت کنند. روزانه، بیش از ۱۰۰ میلیون فالوور فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده میکنند.

مشخص شده است که مشتریان به پیجهای با فالوور بیشتر، راحت اعتماد میکنند. بهترین روش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ است که افراد مشهور اینستاگرام پست تبلیغاتی شما را در ازای دریافت هزینه منتشر میکنند. همانطور که در پاراگراف قبلی راجع به قابلیتهای ابزار insights گفتیم، توسط این ابزار میتوانید تعداد پستهای منتشر شده خود را ببیند و جزئیات هر یک را تحلیل کنید. با وجود آن که ممکن است آن صفحه محتوای خوبی داشته باشد، اما با توجه به تعداد کم فالوورهای آن حاضر به دنبال کردن آن نشده باشید. در این صورت پیش خودش می گوید که این صفحه محتوای جذاب و ارزشمندی برای ارائه دارد که این تعداد فالوور آن را دنبال می کنند. از طرفی نیز اگر دو پیج حوزه فعالیت مشابهی داشته باشند و خدمات یکسانی ارائه دهند، کاربر ترجیحا پیجی را که تعداد فالوور بیشتری دارد دنبال می کنند. در هنگام خرید فالوور فیک اینستاگرام بسیار مهم است که به امنیت پیج خود نیز توجه کنید. در نتیجه در صفحه وبسایت خود اطلاعاتی چون آدرس سایت اینستاگرام را نیز قرار دهید. به همین دلیل بهتر است تعداد فالوورهای شما محدود باشد تا در آینده راحت تر بتوانید آن ها را پاک کنید و به رشد بهتر صفحه ایستاگرام خود کمک کنید. بسیاری از کاربران به این صورت عمل می کنند و پیش از آن که محتوا نظر آن ها را جلب کند، تعداد فالوورها نظر آن ها را جلب می کند. با داشتن تعداد بالا از فالوورها، صفحه شما در اینستاگرام به نظر محبوب و پرطرفدار میرسد.




تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 6 مهر 1402 ساعت: 10:17
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: